18.12.11

MUNJEVITI JURIĆ

3 komentara:

  1. Postovana Majo,
    Kao prvo divni su Vam kolaci i recepti!
    Da li mi mozete reci gdje da kupim boje kojima mogu bojiti fondan masu? Uspjela sam napraviti fondan, ali sada su mi problem boje. U Merkatoru sam nasla smedju u prahu ali to je jedna jedina koju imaju. Svaki savjet bi mi dobro dosao. Ako znate gdje imaju te boje i ako Vam nije problem javite mi na folejla@gmail.com
    Hvala!
    Lejla

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ste iz Sarajeva onda boje imate u Merkatoru, na Dobrinji. .Imaju boje u prahu kao i tečne boje, u bočicama. Imaju sve boje, od bijele,žute,crvene.... Ima boja i u TUŠ centrima, na policama sa šlag kremama i sl. Nadam se da sam pomogla.
      Lijep pozdrav :)

      Izbriši
  2. Hvala Vam puno! Nasla sam boje i napravila sto sam htjela. Puno pozdrava! Lejla

    OdgovoriIzbriši